tisdag 25 maj 2010

Kanske ska berätta lite om dekorationerna på hattarna också.
De flesta banden är sådana som jag har köpt då jag har ett stort intresse för textil i allmänhet. Blommorna köper jag om jag hittar några jag gillar, annars kan det vara någon fin gamal ljusmanchet som jag klipper isär och återanvänder. Häromdagen så fick jag en påse konstgjorda blommor av en kompis så framöver så kan även de dyka upp på hattar =)
Pärlor är också sånt som jag använder till mycket och därför köper på mig när jag hittar något jag gillar. Vissa kommer även från gamla halsband som jag har köpt eller fått. Vissa pärlor kan man bara inte hitta nya.
För tillfället är jag på jakt efter en leksaksbil som är tillräckligt lätt för att ha på en hatt, sen ska det ju gärna vara någon bil som jag gillar. Någon fin gammal jänkare eller kanske en volvo 240 ?
Någon annan som är sugen på en bil-hatt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar